Son dakika haberi bulunmamaktadır.   İletişim    Künye    Reklam Ver
Tokat Kültür Haber, Tokat Haber, tokathaber
Anasayfa | Haber Ara | Foto Galeri | Videolar | Anket | Sitene Ekle | RSS Kaynağı

HABER ARA

12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Bu Haberi Payla?

YENİHAN BÜTÜN SEÇMENLERİ KUCAKLAYARAK ADAY OLUYORUZ

Tokat Erbaa Belediye Başkanı Ahmet Yenihan, AK Parti’ye geçeceği iddialarını yalanlayarak, Ben MHP’den aday oluyorum ama Ak Parti’den, CHP’den seçmenlerim var. Biz Erbaa’daki bütün seçmenleri kucaklaşarak aday oluyoruz dedi.

Erbaa Belediye Başkanı Ahmet Yenihan, ilçede gazetecilere açıklamalarda bulundu. Çalışmalar hakkında bilgi veren Başkan Yenihan, Yöresel Ürünler Pazarı’nı sırf gezmeye gelecek insanlar. Beşiktaş Balık Pazarı’nın aynısını inşa ediyoruz. Öyle sağda, solda el arabaları ile balık satılmayacak. Samsun’da hangi balık satılıyorsa hepsi burada da satılacak. Onun alt yapısını hazırlıyoruz. Yöresel Ürünler Pazarı’ndan yaprak almak isteyen Erbaa, Tokat yaprağı almak isteyen buraya gelecek. Kekik, kuşburnu, bamya almak isteyen buraya gelecek. Süt ürünleri tozun toprağın içinde satılıyor. Burada alış veriş konseptinde sunulacak tüketiciye Kadınlar emekliler, alış veriş yapmanın keyfini sürecekler. Bu arsa şehrin ortasında 3 bin metrekarelik bir alan Kamusal bir alan. O yöresel ürünler pazarına el arabasıyla gelen kadınlar dua edecek. 100 sene sonra bile Allah razı olsun diyecekler. Bu hizmete ihtiyaç var.

KONGRE MERKEZİ YAPIYORUZ

Cumhuriyet Meydanı’nda Kültür ve Kongre Merkezi yapıyoruz. Biz hedef olarak Taksim Meydanı’ndaki Atatürk Kültür Merkezi ne ise Cumhuriyet Meydanı’ndaki Erbaa Kültür ve Kongre merkezi o diyoruz En gözde arsamızı o merkeze tahsis ediyoruz. Bu binaya kültür merkezi olarak girecek insanlar. Alış veriş merkezinin arka kapısından girmeyecek insanlar. Atatürk Kültür Merkezi neyi ifade ediyorsa, bizimki de öyle olacak. Engin Günaydın bize sanat danışmanlığı yapıyor. Kültür Bakanlığı turnelerini gezen sanatçıların gelip oynayabilecekleri bir salon olacak. Toplumu sadece okul ve camide eğitemezsiniz Kültür ve Kongre merkezleri çok önemli. Orası bittikten sonra sürekli faaliyetler yapılacak. Cem Yılmaz’ı, Engin Günaydın’ı, popüler sanatçıları görecek. İklimlendirme, akustik, konforu, güvenlik sistemleri ile Türkiye’nin en popüler salonlarından esinlenerek yapıyoruz. Her iki binamızda akıllı bina olacak. Bu pahalı projeler üretilir. İnsan odaklı düşünülmediği için atıl kalır. Biz Erbaa’nın en pahalı arsasına bu projeyi yapıyoruz. Ulaşım kolay, bina konforlu olacak. Getireceğimiz sanatçılar A gurubu sanatçılar olacak yüzde 70 oy alacağız, Her partiyi kucaklıyoruz biz 4’üncü dönem başkanlığını tamamlayan bir biri olarak artık benim partim yok. Ben MHP’den aday oluyorum ama Ak Parti’den, CHP’den seçmenlerim var. Biz Erbaa’daki bütün seçmenleri kucaklaşarak aday oluyoruz dedi. Ahmet Yenihan’ın Erbaa’da seçim yatırımı var mı sorusuna, Biz seçim bittiği günden itibaren yeni seçime hazırlanıyoruz. O seçim bitti. Önceki dönemin sınavıydı. Ondan sonra çalışmazsak eğer, biz seçim yaklaşmış, seçim çalışması yapalım, hemşerilerimizi kandıralım dersek eğer asla yutmazlar. Hemşerilerimiz çok uyanıktır. Biz konuşmuyoruz şuanda. Bizim hizmetlerimiz konuşuyor. Biz konuşmayacağız, hizmetlerimiz konuşacak dedi.

Yazdyrylabilir Sayfa Yazdırılabilir Sayfa | Word'e Aktar Word'e Aktar | Tavsiye Et Tavsiye Et | Yorum Yaz Yorum Yaz

Tokat

En Çok Okunan Haberler

ÇOCUK KADINLAR10 Nisan 2014
Tokatın Enleri İçin Tıklayınız...